Showing posts with label Collagen. Show all posts
Showing posts with label Collagen. Show all posts

Monday, August 5, 2013

K Colly Sweet 17

Apa ni K Colly Sweet 17? It's a collagen mmg bagus for u.. Kenapa ia bagus? Haaa ni ceritanya.. Saper yg kulit berminyak elok amek ni.. I baru consume 3 hari.. Mmg kulit kurang berminyak.. Even my bf notices jgk.. My friend pun sama.. Highly recommended!! Kulit i mmg berminyak giler.. Tapi lepas amek ni mmg nampak kurang berminyak.. Kalo x minyak tu mmg boleh buat goreng huhu.. Masih di tahap percubaan baru 3 hari.. But will update u guys from time to time.. This is my own testimonial 

Price RM130 hanya utk harga pengenalan.. Kalo tak harga jual is RM169

If nak whatssapp/text : 019-3344 202

Free postage darlings semua :)

Sila baca yea.. 

KEISTIMEWAAN K COLLY SWEET 17:

- Formula KOREA berteknologi Nano, membentuk molekul terkecil untuk penyerapan optimum badan, kesan seawal 3 hari!
- Membantu merawat masalah kulit seperti jerawat, jeragat,tona kulit tidak sekata dan kusam.
- Mencantik, menghalus dan melicinkan kulit, selain pencerahan secara semulajadi serta meningkatkan kelembapan kulit 10 kali lebih cepat dan berkesan.
- Makanan tambahan terbaik untuk kulit kelihatan muda, sihat dan berseri.
- Juga terbaik untuk merawat penglihatan, gigi, kuku ,sendi , otot dan rambut.
- Melawan radikal bebas serta antioksidan semulajadi. 
- Menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung dan lain-lain.
- Turut membantu memblok karbohidrat dan kalori yang berlebihan dari makanan harian anda.

KANDUNGAN:

- HYDROLIZED MARINE COLLAGEN , ASTAXANTHIN , COENZYME Q-10,
L-GLUTATHIONE BERRY PLUS , MULTIVITAMIN , PURE PEARL POWDER , HYALURONIC ACID , 12X STEM CELL (Apple, Cranberry, Pomegranate, Tomato, Rosselle, Cherry Acerolla, Snow Lotus, Raspberry, Peach, Lemon, Apricot)

CARA PENGAMBILAN:

- Masukkan setengah scoop serbuk K Colly ke dalam mulut secara perlahan-lahan.
- Biarkan 3-5 saat, serbuk akan mencair dengan bantuan enzim air liur. Khasiat dan nutrisi K Colly Sweert 17 lebih cepat meresap ke dalam salur darah berbanding dengan cara dikacau/dilarutkan dengan air. Makan  1 jam sebelum sarapan dan sebelum tidur.
- Rasa manis2 buah. Sedap.
- Boleh diambil lelaki dan wanita. Selamat diambil oleh wanita hamil, bebas pengawet, pewarna dan perasa tiruan serta tanpa gula tambahan.


Tuesday, March 19, 2013

Aura White

aura White sekarang menggegarkan fenomena dunia kecantikan.. haaa jadi saper-saper nak boleh
 
text/whatssapp/viber : 019-3344 202..
 
Let the pictures do the talking yea..

Special price waiting for you!!!!