Wednesday, February 27, 2013

Kurus atau wang dikembalikan dgn Fashion Brazilian Coffee

Nak kurus? Tapi suka minum coffee? Haaa ni produk baru lancar.. Brazilian Fashion Coffee... Turun dgn hanya sekotak... Or money back guarantee!!! yes u heard me right.. money back guarantee...

Text/whatss app: 019-3344202 skrg

KANDUNGAN
Kandungan Herba Yang Digunakan Dalam “Fashion Brazillian Coffee”
1. Berorientasi Alisma
Penciptaan masa kini yang memperincikan komposisi dan kaedah untuk memperbaiki penampilan kulit, khususnya merawat, mencegah, meningkatkan, mengurangkan dan / atau menghapuskan pengumpulan lebihan atau pengeluaran lemak di bawah kulit seperti selulit, atau masalah berkaitan dengan pengumpulan lebihan, pengeluaran atau perkumuhan sebum, seperti jerawat, kulit berminyak, rambut berminyak atau kulit kepala berkerak, atau bau badan yang tidak diingini, dengan mengaplikasi bahan yang mengandungi orientasi Alisma.
2. Asid sitrik
Asid sitrik adalah asid organik yang lemah. Ia adalah pengawet semula jadi / konservatif yang juga digunakan untuk menambah asid, atau rasa masam kepada makanan dan minuman ringan. Dalam kajian biokimia, asas konjugat asid sitrik, iaitu sitrat, adalah penting sebagai perantaraan dalam kitaran asid sitrik, dan ia berlaku dalam metabolisme hampir semua benda hidup.
Asid sitrik sebagai komodti kimia dan lebih daripada satu juta tan dihasilkan setiap tahun menerusi penapaian. Ia digunakan terutamanya sebagai bahan acidifier, perisa, dan sebagai chelating agent.
3. Kebaikan L-Carnitine
Otot
• Meningkatkan kekuatan dan ketahanan
• Melegakan keletihan fizikal dan mental
• Menggalakkan dan mengekalkan pembangunan baru jisim otot
• Mengurangkan kecederaan otot dan sakit otot
• Mempercepatkan pertumbuhan semula otot
Jantung
• Meningkatkan kadar jantung
• Mengurangkan kadar jantung di bawah tekanan
• Mengurangkan kadar serangan jantung
• Mengurangkan simptom kegagalan jantung, angina pektoris
Penyembuhan pembedahan
Pakar mengesyorkan L-Carnitine untuk pembedahan yang berisiko kehilangan darah kerana ia menggalakkan pembentukan sel darah merah dan mengukuhkan sistem imun anda, membantu mempercepat pemulihan.
Sel-sel imun
• Membekal tenaga kepada sel-sel imun
• Meningkatkan aktiviti sel-sel imun di bawah tekanan
• Tidak memberi tekanan kepada sistem imun
Otak Saraf
• Melambatkan penuaan otak, demensia, penyakit Alzheimer
• Meningkatkan keupayaan kognitif seperti tumpuan, ingatan, dan keupayaan untuk belajar
• Mempercepat pembaharuan tisu
Hati
• Meningkatkan fungsi hati
• Mengurangkan masalah hati berlemak
• Mempercepat pembaharuan tisu hati
Sperma
• Meningkatkan aktiviti sperma
• Memperbanyak jumlah dan bilangan sperma
• Meningkatkan kesuburan sperma
4. Ekstrak daun teratai
Sejarah yang panjang dan pelbagai pandangan telah membawa kepada penyelidikan lanjutan ke atas potensi daun teratai. Menurut kajian dalam “Khasiat & Metabolisme,” ekstrak daun teratai, apabila digabungkan dengan L-carnitine, “dapat menjadi alternatif terhadap rawatan untuk penyakit-penyakit yang berkaitan dengan obesiti.” Kombinasi ini menunjukkan pencegahan adipogenesis, iaitu pembentukan tisu lemak. Penyelidikan yang dijalankan oleh ahli-ahli sains Jepun mempunyai keputusan yang sama. Kajian itu memantau kesan ekstrak daun teratai ke atas tikus yang gemuk selama lima minggu. Hasil kajian menunjukkan bahawa daun teratai memperlahankan penyerapan lemak dan karbohidrat, meningkatkan penggunaan tenaga dan mempercepat metabolisme lipid. Daun teratai juga menghalang peningkatan berat badan.
Potensi
Daun teratai mengandungi kepekatan tinggi fitokimia, sebatian yang dihasilkan oleh tumbuh-tumbuhan untuk mempertahankan diri daripada jangkitan bakteria dan kulat. Bahan-bahan yang terdapat dalam ekstrak daun teratai termasuk alkaloid, flavonoid dan tanin. Alkaloid isoquinoline dalam daun teratai mempunyai sifat-sifat sedatif dan antispasmodik, yang boleh membantu penghadaman. Kedua-dua flavonoid dan tanin adalah antioksida yang mempunyai hubungan dengan penurunan berat badan dan kesihatan kardiovaskular.
Kegunaan
Daun teratai kering boleh digunakan dalam makanan, walaupun ia mempunyai rasa yang pahit. Daunnya juga boleh digunakan untuk bancuhan teh. Daun teratai juga boleh didapati dalam bentuk kapsul dan pil, yang boleh diambil bagi mengelakkan rasa pahit.
Amaran
Terdapat kekurangan penyelidikan mengenai kesan-kesan daun teratai di kalangan wanita hamil dan ia harus dielakkan. Daun teratai boleh menyebabkan gangguan pencernaan. Ia boleh meningkatkan risiko pendarahan dan tidak boleh diambil bersama-sama dengan ubat pencair darah, termasuk aspirin. Rujuk doktor anda sebelum pengambilan.
5. Senna
Senna (SEN uh) adalah julap. Ubat ini digunakan untuk melegakan sembelit. Ia juga boleh digunakan untuk persediaan mengosongkan usus bagi tujuan pembedahan atau pemeriksaan.
Ubat ini boleh digunakan untuk tujuan lain; sekiranya anda mempunyai pertanyaan sila dapatkan khidmat daripada perunding kesihatan atau ahli farmasi anda.
6. Polifenol TEA
Teh polifenol (TP) adalah sejenis polifenol sebahagian besarnya mengandungi teh catechin, dengan kadar 8% -20% dalam daun teh. Ia adalah bahan kimia penting yang memberi kesan penjagaan kesihatan dalam teh. Kini, Teh polifenol telah digunakan secara meluas dalam industri makanan, kosmetik dan perubatan.
TP menunjukkan kesan antioksida yang memberangsangkan ke atas makanan yang mengandungi lemak dan minyak, lebih berkesan berbanding yang terkandung di dalam BHA, BHT <VE lain-lain. Tambahan pula, TP memiliki kesan sinergetik dengan vitamin E, vitamin C dan asid sitrik, dan lain-lain. Ia juga meningkatkan kestabilan vitamin A, B2 dan ß-karoten dalam makanan, serta menghalang pembiakan bakteria.
TP digunakan sebagai bahan tambahan makanan, seperti pada gula-gula getah, ubat gigi, bahan pencegah bau mulut dan anti karies. Ia boleh menghalang lipid badan daripada pengoksidaan. Selain itu, TP boleh menstabilkan warna makanan. TP adalah produk penjagaan kesihatan. Setakat ini, beberapa produk baru (seperti cecair oral, kapsul) telah dijual di pasaran.TP menunjukkan prospek yang baik dalam kosmetik. Dengan flavanols dalam teh polifenol yang mencapai kemuncak serapan dalam gelombang 200-300nm, TP digelar sebagai penapis sinar ultraungu. TP dikenalpasti sebagai anti keradangan dan kegatalan. Teh polyphenol yang dibekalkan dengan aktif-OH membantu menghapuskan radikal bebas yang berlebihan.
7. Medlar
Medlar kaya dengan serat tebal dan unsur mineral. Setiap hektogram mengandungi 0.4 pulpa medlar mengatasi proteide, 6.6 gram karbohidrat, mengandungi vitamin B1 dan vitamin C dan, mempunyai kesan yang sama banyak seperti kesan pengurangan berat badan menggunakan buah-buahan.
Doctor of traditional Chinese medicine theory has thought that Ying Yi Jian spleen , interest rate water reducing weight, turn sputum into, the medlar has had but these effect, fruit reducing weight therefore being very good.
8. Bitter orange
Bitter Orange juga dikenali sebagai aurantium sitrus. ia telah digunakan dalam Perubatan Tradisional Cina untuk merawat sesak nafas dan merangsang fungsi pencernaan. Dalam beberapa tahun yang lalu bitter orange telah dipasarkan sebagai produk penurunan berat badan. Makanan tambahan ini tidak disyorkan untuk mereka yang menghidap tekanan darah tinggi atau penyakit jantung.
Kesan sampingan, keselamatan, bahaya, penyelidikan berisiko
Peningkatan suhu badan dan rangsangan sistem saraf pusat berlaku apabila dos bitter orangemeningkat. Minum air sejuk dengan banyak. Bitter orange boleh meningkatkan risiko ketidaknormalan jantung dan meningkatkan tekanan darah. Berbincang dengan doktor anda jika anda mengambil ubat-ubatan atau mempunyai keadaan kesihatan yang kronik. Kesan jangka panjang atau kemudaratan akibat dos bitter orange yang tinggi masih tidak dikaji sepenuhnya.

CARA PENGGUNAAN
Campurkan satu paket kopi SAHAJA dengan air suam/panas. Diminum setengah jam sebelum sarapan. Pengambilan perlu dilakukan berterusan setiap hari dan berhenti minum sementara ketika haid.
Peringatan
Pengambilan tidak digalakkan untuk ibu mengandung dan juga yang mengalami masalah kesihatan serta jauhi dari kanak-kanak
  • Simpan di tempat sejuk dan kering.

No comments:

Post a Comment