Ok, i have one story nak share dgn uolls.. 2 days ago i went to Forever 21.. Biasalah shopping.. Mmg dah dari azali giler shopping. Pastu ternampaklah satu skirt and tgk harga kat price tag RM29. Pikir punyer pikir, ok lah amek satu. So i pun g kaunter nak byr.. Sekali harga skirt tu RM25.. waaahhhh suka laa mak! Yerlaah dpt dapat lg murah.. Mmg rezeki kot.. Jadi siap text my B bgtau skirt tu murah.... Nak dijadikan cerita bila balik, dah try skirt tu and terpikir nak beli utk kerja.. So i texted him and he said ok.. Dah dapat green light apa lagi, terus ke Sunway Pyramid lagi..
Tempat pertama yang dituju adalah Forever 21.. Biasalah kan.. Terus tgk byk colors plak.. I grabbed two.. trus g kaunter nak bayar..mula-mula bila scanned price adalah RM25.. (I saw with my own eyes) pastu tiba-tiba bila dah scanned dua items jadi RM58.. Eh dalam hati naper jadi macam tu.. Sebab bila scan RM25.. Being me, xpuas hati i tanya kat cashier.. "How much is the skirt? Coz yesterday i bought RM25 jer". Then he explained yang diaorg ikut harga kat price tag. I masih xpuas hati.. Then i cakap "but i saw just now u scanned RM25" terus dia xtau nak ckp apa jadi dia refer pada cashier pompuan sebelah dia..
That girl pun cakap the same thing.. Ikut harga yang kat price tag.. (Mind u it's supposed to be on SALE) i masih x puas hati and insisting that i bought the skirt yesterday for RM25. Plus i bagitau i nampak dia scanned for RM25.. Then, the girl decided to refund the extra money.. Haaa xtahu apa trick diaorg.. Kenapa bila scan harga lagi murah dari yang di pamerkan? So sebenarnya skirt tu harga RM25 sahaja? Jadi bila time sale di naikkan jadi RM29?? Motif??
Jadi ladies.. Be careful especially time sale ok.. Kadang-kadang kita kene jadi observant sikit :)
Monday, February 11, 2013
Special request..
Will update the special request purchase.. So if u do have.. Let me know ok.. ^^ text/whatssapp : 0193344202. Haaa this special request ni if you want to buy something yang tak ada kat malaysia.. Jadi boleh request especially barang kat US.. Nnt boleh tnya, and i'll quote the price ok..
Coach Ashley Leather Satchel pre order
Get this for RM950 inc. postage... Pre-order now.. Full leather!!! Text/whatssapp : 019-3344202 hurry!! It ends 23 hrs from now
Pre-Loved Coach
Letting go this baby.. Rarely use.. bought it from US.. a very nice bag.. Text / whatssapp: 019-3344202
Subscribe to:
Posts (Atom)





